close and return
ο βραδινός ύπνος

Πρώτη φορά (και για πάντα)… αριστερά!

Πρώτη φορά (και για πάντα)… αριστερά !

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Well Being and Psychology on April 19, 2016

Όλοι ξέρουν πως ο βραδινός ύπνος είναι ό,τι καλύτερο για την υγεία μας, τόσο σωματική όσο και ψυχική. Εκείνο ωστόσο που πολλοί δεν γνωρίζουν είναι το γεγονός ότι η στάση που προτιμάμε να κοιμόμαστε, παίζει σημαντικό ρόλο καθώς μπορεί να μετατρέψει τον ύπνο σε θανάσιμο όπλο! Όσο και αν ακούγεται τρομολαγνικό , οι επιστήμονες είναι κάθετοι πως η στάση του ύπνου μπορεί να επηρεάσει την υγεία μας.

Η στάση που επιλέγουμε είναι καθαρά προσωπική απόφαση του καθενός. Οι στατιστικές ωστόσο έχουν δείξει πως το μεγαλύτερο ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού επιλέγει να κοιμάται στα πλάγια. Ποια όμως από τις δύο πλευρές είναι η καταλληλότερη; Μπορεί να μην δίνατε μέχρι τώρα σημασία σε ένα τέτοιο ερώτημα, αλλά αυτό από σήμερα θα αλλάξει, όταν διαβάσετε τι μπορεί να σημαίνει για εσάς, η επιλογή της «κακής» πλευράς. Οι επιστήμονες το μελέτησαν και κατέληξαν πως η «καλή» πλευρά είναι η αριστερή. Και οι λόγοι που παρουσιάζουν είναι πολλοί και επικυρωμένοι.

Τα οφέλη του να κοιμάται κανείς από την αριστερή πλευρά

Το να επιλέγει κανείς να κοιμάται από τα αριστερά μπορεί να βελτιώσει την υγεία, και σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να σώσει μέχρι και ζωές. Στην ολιστική ιατρική, η αριστερή πλευρά του σώματος είναι η «δυνατή» και όταν κάποιος κοιμάται από αυτήν, το σώμα έχει τη δυνατότητα αλλά και το χρόνο να φιλτράρει καλύτερα τις τοξίνες , και το λεμφικό υγρό μέσα από τον θωρακικό πόρο και τους λεμφαδένες Οι ειδικοί , επισημαίνουν πως όταν κάποιος κοιμάται από τη δεξιά πλευρά τα γαστρικά υγρά είναι πιθανό να εγχυθούν και να παραμείνουν στον οισοφάγο αρκετή ώρα. Αυτό αυξάνει τις πιθανότητες για καρκίνο τόσο του στομάχου όσο και του οισοφάγου.

Οι γιατροί συμβουλεύουν μάλιστα τις γυναίκες που είναι έγκυες , να κοιμούνται από την αριστερή πλευρά έτσι ώστε να ευνοείται και η κυκλοφορία του αίματος προς την καρδιά, κάτι που είναι σημαντικό τόσο για την ίδια τη μητέρα όσο και για το έμβρυο. Την ίδια συμβουλή μάλιστα καλό είναι να ακολουθήσουν και όσοι έχουν πρόβλημα με την πέψη τους ή πάσχουν από καούρες και γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, καθώς θα δουν βελτίωση της κατάστασης τους.

Τέλος, έρευνες έχουν αποδείξει πως όσοι κοιμούνται από την αριστερή πλευρά παρουσιάζουν χαμηλότερες τιμές σε χοληστερίνη και τριγλυκερίδια αλλά και λιγότερες πιθανότητες για αρτηριοσκλήρυνση. Αυτό συμβαίνει εξαιτίας της στάσης του σώματος που στην προκειμένη ευνοεί και βοηθάει το σώμα να αποβάλει και να καθαρίσει πιο άμεσα και πιο άνετα τον οργανισμό και το αίμα από τις τοξίνες.

Πληροφορίες του άρθρου προέρχονται από το κείμενο που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στο www.snappytrends.com/tag/sleeping-position/

Επιστροφή στο Ευ Ζην και Ψυχολογία

close and return