close and return
Πέλματα: Το πιο αδικημένο σημείο στο σώμα μας

Πέλματα: Το πιο αδικημένο σημείο στο σώμα μας

Πέλματα: Το πιο αδικημένο σημείο στο σώμα μας

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Psychology and Wellbeing on August 30, 2016

Έχουμε εκπαιδευτεί να φροντίζουμε το δέρμα μας πρωί βράδυ, με χιλιάδες μπουκαλάκια να επιβάλλονται από τη βιομηχανία της ομορφιάς.

Έχουμε εκπαιδευτεί να φροντίζουμε το σώμα μας ακολουθώντας τις παγκόσμιες τάσεις στην άθληση και την άσκηση.

Έχουμε εκπαιδευτεί να φροντίζουμε την διατροφή μας, ονομάζοντας ως super foods τροφές που υπήρχαν πολύ πριν από εμάς, και κάνουμε σαν να τις ανακαλύψαμε τώρα.

Υπάρχει όμως και ένα σημείο, που δεν εισπράττει τόση αγάπη από εμάς, αν και είναι εκείνο το οποίο μας στηρίζει και μας πάει πάντα ένα βήμα παρακάτω: Τα πέλματα.

Είναι το σημείο εκείνο το οποίο έρχεται σε επαφή με το έδαφος είτε πρόκειται να περπατήσουμε είτε να τρέξουμε. Είναι το σημείο εκείνο που δέχεται ένταση και βάρος σε κάθε κίνηση, και το σημείο εκείνο το οποίο διαπερνάται από άπειρα νεύρα αλλά και trigger points ( σημεία πίεσης ) τα οποία με τη σωστή φροντίδα είναι ικανά να απελευθερώσουν όλο το υπόλοιπο σώμα από χρόνιες παθήσεις.

Και όμως, δεν το γυμνάζουμε, δεν το φροντίζουμε, δεν το εκτιμάμε.

Υπάρχει όμως τρόπος ώστε να αφιερώνεις δύο λεπτά την ημέρα στη φροντίδα των πελμάτων σου, όπως κάνεις για να φροντίσεις τα δόντια σου, πρωί βράδυ.

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα μπαλάκι του μπέιζ μπωλ (Μπορείς να το βρεις σε γνωστά καταστήματα αθλητικών ειδών) ή ακόμα και ένα μπαλάκι του τένις.

Το τοποθετείται στο έδαφος και περνάτε από πάνω του πέρα δώθε το πέλμα σας με φορά από τα δάχτυλα στη φτέρνα. Αυτό λειτουργεί σαν μασάζ στο πέλμα με αποτέλεσμα να χαλαρώνει τα νεύρα, να αποσυμπιέζει από την πίεση και να ανακουφίζει από την κούραση.

30 δευτερόλεπτα στο κάθε πέλμα είναι αρκετά, τόσο το πρωί, όσο και το βράδυ.

close and return

Επιστροφή στην Κατηγορία Ψυχολογία και Ευζήν