close and return
Πως θα παραμείνεις λεπτή!

Πως θα παραμείνεις λεπτή, ακολουθώντας
μυστικά απ όλο τον κόσμο

Πως θα παραμείνεις λεπτή, ακολουθώντας μυστικά απ όλο τον κόσμο

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Beauty and Style on April 11, 2016

Ακόμα και τα μυστικά αδυνατίσματος έχουν τη δική τους κουλτούρα … Παρακάτω θα βρεις μικρά tips που ακολουθούν οι πληθυσμοί σε διάφορες χώρες σε όλο τον πλανήτη, και βοηθούν στη διατήρηση του βάρους. Συνήθειες της καθημερινότητας, όπως τις επιτάσσουν οι ανάγκες και οι ρυθμοί άλλων κοινωνιών , ηθών και παραδόσεων.

Ταυλάνδη: Πιπέρωσε το!

Η κουζίνα της Ταυλάνδης είναι ανάμεσα στις πιο πικάντικες κουζίνες του κόσμου. Και ως γνωστό, τα καυτερά φαγητά, τα μπαχαρικά και τα πιπέρια, βοηθούν στην καλή και σωστή λειτουργία του μεταβολισμού, ενώ μας οδηγούν στην πιο αργή κατανάλωση των γευμάτων μας. Και αυτό είναι καλό. Όσο πιο αργά τρώμε, τόσο πιο γρήγορα φουσκώνουμε οπότε νιώθουμε και κορεσμό, έχοντας καταναλώσει πολύ μικρότερες ποσότητες φαγητού. Όταν καθόμαστε στο τραπέζι πεινασμένοι και σχεδόν καταβροχθίζουμε το γεύμα μας, όταν φτάσουμε στο όρια του κορεσμού θα έχουμε φάει ποσότητα πολύ μεγαλύτερη απ όση χρειαζόμαστε στην πραγματικότητα. Το φαγητό δε, καταναλώνεται πιο αργά όσο πιο πικάντικο είναι! Άρα … σανίδωσε το πιπέρι και παντός είδους μπαχάρι.

Βρετανία: Το κράτος ..μετράει τις μπουκιές των Βρετανών

Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο, στη Βρετανία, οι μερίδες που σερβίρονται είναι μικρότερες απ ότι σε άλλες χώρες. Ειδικά σε εστιατόρια γρήγορου φαγητού, κοινώς φασφουντάδικα. Ακόμα και αν πρόκειται για παγκόσμιες αλυσίδες εστιατορίων , οι μερίδες στη Βρετανία, είναι κατά 10 τοις εκατό μικρότερες, απ ότι στα αντίστοιχα εστιατόρια που έχουν την έδρα τους σε άλλες χώρες. Αυτό παρουσιάζει ένα μικρό κόστος στις πωλήσεις τον συγκεκριμένων επιχειρήσεων , της τάξεως 0,1 τοις εκατό, αριθμός αμελητέος, αν αντιληφθεί κανείς, πως είναι υπέρ της υγείας των Βρετανών, που έχουν αγαπημένη συνήθεια το γρήγορο φαγητό.

Ινδονησία: Νηστεία vs δίαιτας

Στις χώρες τις Ινδονησίας, τηρείται το λεγόμενο mutih. Πρόκειται για μία μορφή νηστείας, όχι τόσο σκληρής όσο αυτή του Ισλάμ που δεν επιτρέπει καμία μορφή τροφής, από τη δύση μέχρι την ανατολή του ηλίου. Το mutih, αυτές τις ώρες επιτρέπει μόνο την κατανάλωση του νερού και του λευκού ρυζιού. Αν και η νηστεία καταδικάζεται από τον δυτικό κόσμο, ως επιβλαβής για τον μεταβολισμό , το να καταναλώνει κάποιος το τελευταίο του γεύμα αργά το απόγευμα και να ξανα τρώει την επόμενη μέρα , νωρίς, το πρωινό του, βοηθάει στην καταπολέμηση της συναισθηματικής υπερφαγίας που συνήθως χτυπά τις νυχτερινές ώρες και ουσιαστικά μπορεί να οδηγήσει στην άσκοπη κατανάλωση λιπαρών τροφών και στη λήψη περιττών θερμίδων που καταλήγουν και στην αύξηση του βάρους.

Πολωνία:Το σπιτικό είναι αλλιώς…

Οι πολωνοί ξοδεύουν μόλις το 5 τοις εκατό του οικογενειακού τους προυπολογισμού στο να τρώνε έξω. Το ποσοστό αυτό είναι πραγματικά μηδαμινό αν αντιληφθεί κανείς πως στις Ηνωμένες Πολιτείες το αντίστοιχο , αγγίζει το 37 τοις εκατό. Αυτό όμως δεν βοηθάει τους Πολωνούς, να εξοικονομήσουν μόνο χρήμα, αλλά και κιλά. Τρώγοντας σπίτι, μαγειρεύουν πιο υγιεινά και καταναλώνουν σαφώς λιγότερες ποσότητες απ όσο θα κατανάλωναν τρώγοντας έξω. Επίσης έχει αποδειχθεί από έρευνες πως οι άνθρωποι που προτιμούν ή υποχρεώνονται να τρώνε έξω, επιλέγουν πιο βαριά και ανθυγιεινά φαγητά.

Γερμανία: Πειθαρχία και στο πρωινό

Σε ποσοστό 75 τοις εκατό , οι Γερμανοί δεν παραλείπουν ποτέ μα ποτέ το πρωινό τους. Για τους οποίους μάλιστα θεωρείται και ιεροτελεστία. Θα καθίσουν στο τραπέζι και θα φάνε τα δημητριακά τους, τα φρούτα τους, τα γιαούρτια τους και τα μέλια τους, τονώνοντας τον οργανισμό τους και γεμίζοντας το στομάχι τους για αρκετές ώρες μετά. Η επιστήμη της διατροφής επιμένει πως το καλό και σωστό πρωινό είναι από τα πιο βασικά γεύματα και δεν πρέπει να παραλείπεται. Και αυτό οι Γερμανοί φαίνεται πως το γνωρίζουν καλά.

Ολλανδία:Ζωή ποδήλατο

Η χώρα της τουλίπας αλλά και του ποδήλατου. Εκεί οι δρόμοι και τα φανάρια είναι προσαρμοσμένα περισσότερο στις ανάγκες των ποδηλατών και όχι τόσο τον οδηγών. Κατά μέσο όρο , ένας Ολλανδός θα κάνει πετάλι για 541 μίλια, που σημαίνει πως θα κάψει και τις αντίστοιχες θερμίδες. Αν και η κουζίνα τους είναι αρκετά βαριά και λιπαρή, ίσως και λόγω κρύου, οι ίδιοι θεωρούνται λεπτοί και καλοδιατηρημένοι ακριβώς γιατί έχουν κάνει τη ζωή τους … ποδήλατο!

Γαλλία: Και στη Βιλα Ρίμπα ακόμα τρίβουν

Από την εποχή του Διαφωτισμού, όπου φιλόσοφοι, σοφοί και διαφωτιστές συναντιόντουσαν και αντάλλαζαν ιδέες και απόψεις μεταξύ τύρου και αχλαδιού , το γεύμα , έχει αποκτήσει για τους Γάλλους τη μορφή ιεροτελεστίας. Από τις λίγες Ευρωπαικές χώρες που τηρούν την οικογενειακή συγκέντρωση γύρω από το τραπέζι καθημερινά, αργά το απόγευμα για το βασικό γεύμα και από τους ελάχιστους επίσης που θα περάσουν από το ορεκτικό στο τυρί, και το γλυκό, ακόμα και αν το γεύμα δεν είναι επίσημο. Αυτό , εκτός του ότι δένει ακόμα περισσότερο τους οικογενειακούς δεσμούς για τους Γάλλους, τους κάνει να τρώνε τόσο όσο για δύο λόγους. Πρώτον επειδή τα πιάτα είναι πολλά , οι μερίδες είναι μικρές και δεύτερον, ενώ για μας ισχύει το «όταν τρώνε δεν μιλάνε» με αποτέλεσμα το στόμα να είναι μονίμως μπουκωμένο με φαγητό, για τους Γάλλους η συζήτηση είναι απαραίτητο συνοδευτικό του δείπνου. Γι αυτό και τρώνε λιγότερο και σαφώς πιο αργά.

Ιαπωνία: Πεινάς; Κοιμήσου

Στη χώρα του ανατέλλοντος Ηλίου, η σιέστα είναι απαραίτητη. Και αυτό βοηθάει και στη διατήρηση του σωστού βάρους, σε συνδυασμό με τη σωστή και στεγνή διατροφή που ακολουθούν οι Ιάπωνες φίλοι μας. Η στέρηση από ύπνο παχαίνει και αυτό γιατί δεν παράγεται η απαραίτητη ποσότητα λεπτίνης που χρειάζεται ο οργανισμός. Η λεπτίνη είναι η ορμόνη που ρυθμίζει το βάρος του σώματος μας και διαχειρίζεται τις καύσεις λίπους, το αν δηλαδή οι ποσότητες του λίπους που καταναλώνονται θα αποθηκευθούν ή θα χρησιμοποιηθούν άμεσα για την παραγωγή ενέργειας.

Επιστροφή στα Sports and Fitness

close and return