close and return
Fitness and Sports

Οπίσθιο τρέξιμο: Το τρέξιμο στα καλύτερα του!

Οπίσθιο τρέξιμο: Το τρέξιμο στα καλύτερα του!

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Sports and Fitness on November 23, 2016

Μέχρι στιγμής είχαμε συνηθίσει να θεωρούμε το τρέξιμο ως την καλύτερη μορφή άσκησης. Συνδυάζοντας την καύση θερμίδων και την βελτίωση της φυσικής κατάστασης το τρέξιμο, είναι αυτό που αποκαλούμε «σιγουράκι» για κάποιον που θέλει να δει άμεσα βελτίωση στο σώμα του.

Τελευταία όμως, μία νέα τάση ολοένα και κερδίζει έδαφος ...

Το τρέξιμο σε ...όπισθεν!

Ίσως κάποια στιγμή μεταξύ αστείου και σοβαρού όλοι το έχουμε δοκιμάσει. Και σίγουρα το έχουμε δει να γίνεται αρκετά συχνά στο γήπεδο από παίχτες που τρέχουν από ...πίσω υποδεχόμενοι σιγά σιγά τους αντιπάλους την περιοχή τους.

Σύντομα όμως, αν δεν το βλέπουμε συχνά στους δρόμους, θα το βλέπουμε σίγουρα στα γυμναστήρια....

Το οπίσθιο τρέξιμο δεν είναι τίποτε άλλο από το κανονικό τρέξιμο, ανάποδα!

Μπορεί να μην το έχουμε συνηθίσει, μπορεί να μην αναπτύσσεις τις ταχύτητες που αναπτύσσεις στο κανονικό τρέξιμο, έχει όμως τα εξής καλά:

Χάνεις απίστευτες θερμίδες: Έξι φορές περισσότερες απ ότι καίει κανείς με το συμβατικό τρέξιμο. Και αν σου αρέσει να μιλάμε με αριθμούς, τα 100 βήματα στην όπισθεν αντιστοιχούν σε 1000 συμβατικά βήματα.

Την ίδια ώρα γυμνάζεις περισσότερες μυϊκές ομάδες, δίνοντας έμφαση στους αντίθετους μύες από εκείνους που ενεργοποιούνται με το κανονικό τρέξιμο. Επίσης, προστατεύεις τα γόνατα σου που με το συμβατικό τρόπο τρεξίματος δέχονται κραδασμούς και κουράζονται άμεσα, ενώ και η μέση δεν επιβαρύνεται τόσο όταν κάποιος τρέχει με την όπισθεν. Η περιφερειακή όραση όπως και η ισορροπία εκπαιδεύονται και βελτιώνονται ενώ και το μυαλό δραστηριοποιείται καθώς καλείται να προσαρμοστεί σε ασυνήθιστη εκτέλεση κινήσεων.

Η αλήθεια είναι πως δεν είναι και τόσο εύκολο όσο φαίνεται, ενώ αν κάποιος αποφασίσει να το δοκιμάσει ή να το καθιερώσει στην προπόνηση του καλό θα ήταν να το ξεκινήσει από έναν διάδρομο σε χαμηλή ταχύτητα και να βγει λίγο αργότερα σε εξωτερικούς χώρους, όπου όμως θα είναι ασφαλείς, δεδομένου ότι το οπτικό πεδίο όταν κάποιος τρέχει με την όπισθεν είναι λίγο περιορισμένο και θέλει ιδιαίτερη προσοχή



Επιστροφή στην Κατηγορία Fitness and Sports