close and return
Συμβουλές της τελευταίας στιγμής, για να νιώσεις καλά στην παραλία

Συμβουλές της τελευταίας στιγμής, για να νιώσεις καλά στην παραλία

Συμβουλές της τελευταίας στιγμής, για να νιώσεις καλά στην παραλία

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Sports and Fitness on August 08, 2016

Είναι πλέον Αύγουστος. Αν δεν έχεις κοπιάσει όλο το προηγούμενο διάστημα, δεν πρόκειται να σε κάνει τίποτα να νιώσεις καλά. Όσο δε, έχεις προσδοκίες ότι αυτές τις λίγες μέρες πριν τις διακοπές σου, θα κάνεις διάφορες αποτοξινώσεις και δίαιτες εξπρές, λιμοκτονίες και υπεράσκηση, τόσο χειρότερα θα γίνει η ψυχολογία σου.

Ψέματα δεν θα σου πω. Με αυτά που θα διαβάσεις δεν θα αλλάξεις την εικόνα του σώματος σου, σίγουρα όμως μπορείς να βελτιώσεις κατά πολύ το πως νιώθεις γι αυτό. Μικρές συμβουλές για να τονώσεις τον μεταβολισμό σου, να αποβάλεις υγρά και να αισθανθείς υγιής .

Φάε καλό πρωινό

Τις μέρες των διακοπών, λίγο πολύ όλοι αλλάζουμε διατροφικές συνήθειες. Ξεκινάμε τα γεύματα μας πιο αργά μέσα στη μέρα, μετά μένουμε για ώρες νηστικοί στην παραλία, κάνουμε γεύματα υπερβολής το βράδυ κλπ κλπ. Αν θες να μην ξεφύγεις, φάε καλό πρωινό. Όταν λέω καλό, δεν εννοώ πολύ και σαβούρα. Εννοώ ένα θρεπτικό πρωινό που θα σε κρατήσει χροτάτο για ώρα και θα σε θρέψει ουσιαστικά. Ξέρεις, τα έχουμε πει! Όλες τις ομάδες! Υδατάνθρακα, πρωτεΐνη , λιπαρά, από ότι τροφή προτιμάς , και είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις τη μέρα.

Κόψε το αλάτι

Όχι, για πάντα, αλλά για τόσο όσο νομίζεις πως θα κάνεις άλλες ζαβολιές ή για τόσο όσο θέλεις να φαίνεσαι αδύνατη. Το αλάτι κάνει κατακράτηση υγρών, μέχρι και 1, 5 κιλό. Αν κόψεις την υπερβολική δόση, θα φανεί η διαφορά, ενώ και εσύ θα νιώσεις ότι «ξεπρήστηκες».

Μάσα καλά το φαγητό σου.

Έχει αποδειχθεί πως όταν μασάς καλύτερα το φαγητό σου τρως λιγότερο και γλιτώνεις περίπου 68 θερμίδες σε κάθε γεύμα. Αν κάνεις σούμα πόσες θερμίδες μπορεί να είναι αυτές τη μέρα,  άρα πόσες τη βδομάδα, άρα πόσες το μήνα, μπορεί να γλιτώσεις 800 γραμμάρια βάρους  σε 30 μέρες, χωρίς να κόψεις φαγητό. Επίσης αποκτάς την αίσθηση του κορεσμού και κάνεις καλό στο στομάχι.

Νερό

Πίνεις νερό, χάνεις υγρά. Χάνεις τοξίνες, ιδρώνεις και γενικά είναι σαν να κάνεις «εξαέρωση» στον οργανισμό σου. Το νερό είναι κλισέ για τη δίαιτα και τα μυστικά της σωστής διατροφής, αλλά είναι και το πιο ουσιαστικό κλειδί για  τη λειτουργία του οργανισμού. Νερό ίσον κάθαρση.

Βότανα 

Εδώ με το νερό έρχονται και τα βότανα. Υπάρχουν απίστευτα βότανα , διουρητικά  που κάνουν υπέροχα ροφήματα , δροσιστικά και κατάλληλα και για το καλοκαίρι. Λουίζα, τσουκνίδα από τα πιο δημοφιλή. Και αν δεν θες να τα πιεις, μπορείς να τα φας! Ο βασιλικός ήξερες ότι αυξάνει τον μεταβολισμό και βοηθάει στη διάσπαση των λιπαρών; Μην ξεχνάς και τα μπαχαρικά που κάνουν την ίδια ακριβώς δουλειά, αλλά για μερικούς είναι «βαριά» για καλοκαίρι.

Μην χάνεις γεύματα

Καλό θα είναι για τον μεταβολισμό σου να μην ξεχνάς να τρως τα γεύματα που κάνεις και στο κανονικό σου πρόγραμμα ημερησίως. Μην μένεις νηστικός, γιατί ο μεταβολισμός πέφτει, αποθηκεύεις πιο εύκολα λίπος, και μετά πέφτεις με τα μούτρα  στο κυρίως γεύμα που καταλήγει βόμβα θερμίδας. Το καλοκαίρι με τα τόσα υπέροχα φρούτα , πραγματικά λύνει τα χέρια στο θέμα «σνακ».

Μην πίνεις τις θερμίδες σου!

Ξέρω ξέρω! Καλοκαίρι είναι θέλεις και το ποτό σου, θέλεις και το κοκτέιλ σου. Να ξέρεις όμως πως όλα αυτά έχουν θερμίδες και λιπαρά που σε επιβαρύνουν. Αν δεν σε νοιάζουν, βουρ!!!

Επιστροφή στα Sports and Fitness

close and return