close and return
Sports and Fitness by Eleonora Meleti

Διατροφικό ημερολόγιο: Γιατί πρέπει να το κρατάς;

Διατροφικό ημερολόγιο: Γιατί πρέπει να το κρατάς;!

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Sports and Fitness on August 01, 2016

Παχαίνεις και δεν ξέρεις γιατί; Δεν χάνεις κιλά ενώ λες πως τρέφεσαι σωστά; Έχεις βαρεθεί να τρως τα ίδια και τα ίδια; Κάνεις δίαιτα αλλά δεν βλέπεις αποτέλεσμα;

Η λύση σε όλα αυτά , είναι το διατροφικό ημερολόγιο.

Καταγράφοντας σε ένα τετράδιο κάθε μέρα, όλα αυτά τα οποία τρως, θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τις διατροφικές σου πατέρνες, και να δώσεις απαντήσεις σε όλα τα παραπάνω και πολλά περισσότερα ερωτήματα.

Όταν λέμε όμως πως θα καταγράφεις τα πάντα , εννοούμε τα πάντα. Ακόμα και το μισό μπισκοτάκι που τσίμπησες από το γραφείο της συναδέλφου, ή η μπουκίτσα κέικ που συνόδευε τον καφέ σου από το delivery.

Παλαιότερα επισκέφθηκα μία φίλη διαιτολόγο για να της ζητήσω βοήθεια. Ενώ έκανα κανονικά τη σωστή διατροφή μου, η σύσταση του σώματος μου είχε αλλάξει και είχα τσιμπήσει δύο κιλά λίπος. Εκείνη λοιπόν με προέτρεψε να βάλω στη ζωή μου το διατροφικό ημερολόγιο. Κάθε φορά που έτρωγα κάτι , το σημείωνα.

Μία εβδομάδα μετά είχα καταλάβει τι είχε συμβεί και τι είχα αλλάξει στο πρόγραμμα μου.

Αυτό το τσιμπολόγημα που έκανα λίγο από άγχος και βαρεμάρα , μου είχε προσθέσει περιττές θερμίδες που με είχαν οδηγήσει να παχύνω. Στην καθημερινότητα μου, δεν το καταλάβαινα. Θεωρούσα όλα όσα τσιμπούσα αμελητέα. Και όμως… Λίγο από εδώ λίγο από εκεί, να που τελικά βλέποντας τα γραμμένα, κατάλαβα πως έτρωγα παραπάνω.

Την ίδια ώρα, το διατροφικό ημερολόγιο, πέρα του ότι μας φέρνει αντιμέτωπους με κακές συνήθειες, μας δίνει τη δυνατότητα να εκτιμήσουμε κατά πόσο όλα όσα τρώμε μας παρέχουν όλα όσα χρειάζεται οργανισμός μας ώστε να αναπροσαρμόσουμε τη διατροφή μας με βάση τις ελλείψεις που θα παρουσιαστούν.

Τέλος τη δυνατότητα να εστιάσουμε και στο πως μας κάνουν να νιώθουμε τα φαγητά που καταναλώνουμε. Εμείς μπορεί να έχουμε συνηθίσει να συμπεριλαμβάνουμε στη διατροφή μας φαγητά που έχουμε εκπαιδευτεί να τρώμε, αλλά τα οποία δεν μας παρέχουν και την απαραίτητη αίσθηση ευεξίας που πρέπει να μας παρέχει το σωστό φαγητό.

Μπορεί να ακούγεται βαρετό, αλλά το διατροφικό ημερολόγιο μόνο οφέλη μπορεί να έχει και δεν χρειάζεται να το διατηρούμε με ψυχαναγκαστικούς ρυθμούς για πάντα, παρά μόνο για ένα μικρό διάστημα ώστε να δούμε τι λάθη κάνουμε όταν τρώμε.

Επιστροφή στα Sports and Fitness

close and return