close and return
Να τι πίνω για έξτρα πρωτεΐνη και δύναμη!

Να τι πίνω για έξτρα πρωτεΐνη και δύναμη!

Να τι πίνω για έξτρα πρωτεΐνη και δύναμη!

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Sports and Fitness on June 21, 2016

Όλοι χρειαζόμαστε πρωτεΐνη. Εκείνοι που γυμνάζονται ή ακόμα και εκείνοι που δεν τρώνε κρέας, τη χρειάζονται λίγο παραπάνω. Στο εμπόριο υπάρχουν πολλά συμπληρώματα πρωτεΐνης αλλά είναι κυρίως ζωικής βάσης. Αν θες να πάρεις το συμπλήρωμα σου αλλά να δείξεις και την αγάπη σου στα ζώα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις πρωτεΐνη αρακά. Εκεί που υστερεί, - αν για κάποιους θεωρείται ελάττωμα, η φυτική πρωτεΐνη σε σχέση με τη ζωική, είναι στη γεύση.

Τα συμπληρώματα ζωικής προέλευσης έχουν διάφορες γεύσεις, όπως μπισκότο, βανίλια, σοκολάτα, κάτι που τις κάνει δελεαστικές, αλλά μην ξεχνάτε πως όσο περισσότερο θελκτική είναι η γεύση τους, τόσο περισσότερη ζάχαρη περιέχουν.

Η πρωτεΐνη αρακά ωστόσο δεν περιέχει ίχνος ζάχαρη και μπορεί εύκολα να γίνει γευστική, αν την μετατρέψεις σε ένα απολαυστικό smoothie! Παρακάτω σου προτείνω τη συνταγή που προτιμώ εγώ.

Μία συνταγή που πίνω κάθε μέρα μετά την άσκηση μου, είναι πολύυυυυ νόστιμη και μη τη φοβάσαι θεωρώντας πως είναι βόμβα θερμίδας! Αν είναι βόμβα, είναι βόμβα ενέργειας, ενώ όλα τα λιπαρά από τους πρωταγωνιστές του ροφήματος που σου προτείνω, είναι απαραίτητα και δεν αποθηκεύονται! Αρκεί να ασκείσαι, και να προσέχεις και την υπόλοιπη μέρα τη διατροφή σου.

Συνταγή για ρόφημα πρωτεΐνης αρακά:

 2 κουταλιές της σούπας πρωτεΐνη αρακά ( τη βρίσκεις σε φαρμακεία, και μαγαζιά με βιολογικά προϊόντα)

 ½ μπανάνα

 250γρ γάλα αμυγδάλου ή φουντουκιού ( εμένα μου αρέσει το δεύτερο). Μπορείς να βάλεις και κανονικό, αλλά είσαι σίγουρος ότι ο άνθρωπος χρειάζεται το γάλα της αγελάδας;

 1 κουταλιά φιστικοβούτυρο ή βούτυρο άλλων ξηρών καρπών

 2 κουταλιές γλυκού μέλι, ή σιρόπι αγάβης

Τα ανακατεύετε στο μούλτι, με λίγο τριμμένο πάγο και το απολαμβάνετε επί τόπου με χοντρό καλαμάκι!

Επιστροφή στα Sports and Fitness

close and return