close and return
Sports and Fitness


Πως θα αποκτήσω περισσότερη μυϊκή μάζα


Πως θα αποκτήσω περισσότερη μυϊκή μάζα

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Sports and Fitness on October 05, 2016

Τα γεροδεμένα, γυμνασμένα και μυώδη κορμιά είναι θελκτικά και της ...μόδας. Αν σε ενδιαφέρει να αυξήσεις τη μυϊκή μάζα είτε είσαι άνδρας είτε είσαι γυναίκα  θα πρέπει να προσέξεις τα εξής:

Άσκηση

Το πρώτο λόγο στην αύξηση της μυϊκής μάζας έχει η άσκηση. Απαιτείται συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής και ακριβές ακσησιολόγιο που θα στοχεύει ακριβώς σε αυτό. Το μυστικό βρίσκεται στα βάρη και βέβαια στον κανόνα «λίγα κιλά πολλές επαναλήψεις». Καλό θα ήταν να μην γυμναστείτε μόνοι αλλά να συμβουλευτείτε ειδικό εξηγώντας του ποιά είναι η επιθυμία σας ώστε να κρίνει εκείνος ποιος θα είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να την ικανοποιήσετε.

Διατροφή

Χωρίς σωστό φαγητό δεν πρόκειται να δεις αποτέλεσμα όσο και αν προσπαθήσεις με τη γυμναστική. Η διατροφή θα πρέπει να είναι προσεγμένη, με σωστές θερμίδες και καλής ποιότητας, και εννοείται με διάρκεια. Η σωστή λήψη θερμίδων για αύξηση μυϊκής μάζας προβλέπει περίπου 300-500 θερμίδες περισσότερες από όσες καίει ο οργανισμός μας σε παύση ( βασικός μεταβολισμός ) κατανεμημένες σε 6 μικρά γεύματα ώστε ο μεταβολισμός να λειτουργεί συνεχώς. Να θυμάστε: Απαραίτητο είναι ένα γεύμα πριν τη προπόνηση και ένα γεύμα μετά για την αποκατάσταση των στοιχείων και των μυών που θα επιβαρυνθούν από την άσκηση. Τα γεύματα αυτά θα πρέπει να περιέχουν και υδατάνθρακα και πρωτεΐνη. Επίσης: Πολλοί  έχουν την τάση να προτείνουν συμπληρώματα διατροφής είτε βρώσιμα είτε πόσιμα, τα οποία ωστόσο έχουν είτε ζάχαρη είτε περισσότερες θερμίδες απ όσες πρέπει. Να είστε προσεκτικοί και να τα επιλέγετε μόνο σε δύσκολες ώρες. Πχ : δεν έχετε στη διάθεση  σας κάτι άλλο για να φάτε.

Δώσε βάση στη πρωτεΐνη

Η βασική τροφή του μυ είναι πρωτεΐνη και θα πρέπει να αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος της διατροφής  κάποιου που αποβλέπει στην αύξηση της μάζας του. Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να παραλείπετε ο υδατάνθρακας αλλά να συνοδεύει πάντα στη καλή του μορφή ( πατάτα- ρύζι) την πρωτεΐνη μας, που δεν χρειάζεται να είναι απαραίτητα ζωική καθώς υπάρχουν εξαιρετικές πηγές φυτικής πρωτεΐνης.

Ενυδάτωση

Η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού είναι ούτως ή άλλως απαραίτητη στον οργανισμό. Είναι το απόλυτο όπλο και δεν χρειάζεται να γίνεται μόνο μέσω του νερού. Τσάι, καφές είναι ροφήματα που μπορούν να δράσουν εξαιρετικά στο μεταβολισμό πριν και μετά την άσκηση, ενώ η τσουκνίδα επίσης είναι ιδανική για αποκατάσταση των κουρασμένων μυών. Διαλύματα με μαγνήσιο βοηθούν επίσης στην αποφυγή μυϊκών σπασμών και τραυματισμών, όπως και το ρόφημα με πρωτεΐνη κάνναβης ή αρακά. Αποφεύγετε τα προϊόντα με προέλευση Κίνας, καθώς περιέχουν ραδιενέργεια και βαρέα μέταλλα.

 

close and return

Επιστροφή στην Κατηγορία Sports and Fitness