close and return
Fit belly

Λίπος γύρω από την κοιλιά: Πως θα το μειώσετε.

Λίπος γύρω από την κοιλιά: Πως θα το μειώσετε.

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Sports and Fitness on April 21, 2016

Η κοιλιά είναι από τα πιο σέξι σημεία στο σώμα μίας γυναίκας. Είναι ωστόσο και το σημείο εκείνο που μαρτυρά μικρές ή μεγαλύτερες αμαρτίες, ή ορμονικές διαταραχές και ταλαιπωρεί πολλές από εμάς, νεαρής είτε μεγαλύτερης ηλικίας.

Το λίπος στην κοιλιά οφείλεται είτε σε γονίδια, είτε σε κακή διατροφή και καθιστική ζωή. Όπως και να έχει , υπάρχει τρόπος να μειωθεί, αρκεί να καταλάβει κανείς πως εκτός από τρόπο θέλει και κόπο για μία όμορφη σφιχτή κοιλιά.

Όλα όσα διαβάσεις παρακάτω, δεν θα σε κάνουν «φλατ», μέχρι το καλοκαίρι. Αυτές είναι υποσχέσεις που όποιος τις δίνει δεν τις τηρεί.

Μπορείς ωστόσο ακολουθώντας κάποιες από τις συμβουλές που ακολουθούν, (όποια σου ταιριάζει περισσότερο ή και σε συνδυασμό)  να ανακαλύψεις τρόπους  που θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις ακίνδυνα  την υγεία και την εμφάνιση σου.

Τρέχα!

Μπορεί να γίνω γραφική, αλλά όποτε χρειάζεται, (δηλαδή με την κάθε ευκαιρία) θα σου πιπιλάω τη καραμέλα της γυμναστικής.

Η καύση λίπους, έχει έναν εχθρό. Ειδικά το λίπος γύρω από την κοιλιά. Και ο εχθρός αυτός λέγεται αερόβια άσκηση.

 Ό,τι αυξάνει τους χτύπους της καρδιάς, βοηθάει. Θες γρήγορο περπάτημα, κολύμπι , ποδήλατο, σκάλες;

Διάλεξε τι προτιμάς και τι αντέχεις!  Πάντως αν θες όντως να δεις διαφορά, σήκω και κουνήσου.

Το τρέξιμο βέβαια, βοηθάει λίγο περισσότερο από τις άλλες μορφές άσκησης. Έρευνες έχουν αποδείξει πως 19,2 χιλιόμετρα τρέξιμο την εβδομάδα είναι ιδανικά για την απώλεια κοιλιακού λίπους. Αυτό σημαίνει 2,7 χιλιόμετρα κάθε μέρα. Μεταξύ μας , δεν είναι πολλά.

Πρωτεΐνη, αγάπη μου

Σίγουρα θα έχετε ακούσει πως η πρωτεϊνούχα διατροφή είναι η ιδανικότερη για την καύση λίπους.

Όταν λέμε πρωτεϊνούχα όμως δεν εννοούμε την υπερκατανάλωση πρωτεΐνης και την απουσία υδατάνθρακα από τη διατροφή. Αυτό μεταφράζεται αυτόματα σε «παίρνω λίπος».

Όταν λέμε πρωτεϊνούχα διατροφή εννοούμε μία διατροφή με αναλογία 60- 40 σε πρωτεΐνη υδατάνθρακα. ( ο υδατάνθρακας κατά προτίμηση απλός, πχ ρύζι, πατάτα).

Όσο μεγαλώνουμε, τόσο περισσότερη ινσουλίνη παράγει ο οργανισμός μας. Η ινσουλίνη βάζει το χεράκι της στην αποθήκευση λίπους, γι αυτό και οι γυναίκες στην εμμηνόπαυση αποκτούν ξαφνικά «κοιλιά».

Η σωστή διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνη, μπορεί να σας προστατέψει και να περιορίσει το «κακό».

Σε άλλο άρθρο, σύντομα, θα δούμε πως μπορούμε να έχουμε μία πρωτεϊνούχα διατροφή, ακόμα και χωρίς κρέας!

Ξύδι

Μπορεί να σας προκαλέσει αηδία το συγκεκριμένο tip, αλλά πετυχαίνει. Δεν θα σας κουράσω με πολλά και θα περάσω απευθείας στο ζουμί.

Ένα σφηνάκι ξύδι μετά το φαγητό, διαλύει τα λίπη.

Τόσο απλά.

Αναγούλα, ναι. Και από τη μυρωδιά και από τη γεύση. Οι πρώτες φορές κατάποσης θα είναι λίγο δύσκολες, αλλά μετά θα το συνηθίσεις. ( Η αλήθεια είναι ότι εγώ ποτέ δεν τα κατάφερα, αλλά έχω δει να λειτουργεί σε άλλους).

Το μηλόξυδο, σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις, είναι μία καλή λύση.

Πάταξε την κορτιζόλη.

Εδώ θα μιλήσω εκ πείρας. Οι ορμόνες όταν είναι στην τσίτα, η κορτιζόλη κάνει πάρτι και το λίπος «κάθεται» γύρω από τη κοιλιά.

Μου συμβαίνει πάντα. Το ζω, το βιώνω.

Από Οκτώβρη μέχρι Ιούνιο που ουσιαστικά είναι η περίοδος όπου αγχώνομαι και στρεσάρομαι περισσότερο ,  ένα στρογγυλό «ζυμαράκι» από λίπος σχηματίζεται γύρω από τον ομφαλό μου.

 Με το που τελειώσει η σεζόν, και αρχίζω να χαλαρώνω στους ρυθμούς του καλοκαιριού, η κοιλιά ξεφουσκώνει και η γράμμωση βγαίνει επιτέλους μπροστά!  

Κάποτε μου είχαν πει, να δοκιμάσω τη γιόγκα. Την υποτιμούσα σαν άσκηση γιατί είχα μάθει να αθλούμαι σε πιο έντονους ρυθμούς.

Μου εξήγησαν ωστόσο πως ένας από τους σκοπούς της γιόγκα, είναι  πέρα από τη σωματική άσκηση ,  η ηρεμία και η χαλάρωση μέσω της αναπνοής.

 Μαζί με το σώμα, ηρεμούν και οι ορμόνες. Οπότε ελέγχεται η κορτιζόλη, άρα και η αποθήκευση λίπους.

Ύπνος

Όταν ο ύπνος δεν είναι αρκετός, ο οργανισμός έχει την τάση να αποθηκεύει λίπος και η κοιλιά είναι η πιο αγαπημένη περιοχή. Οι οκτώ ώρες είναι ιδανικές, και αν όχι οκτώ, τουλάχιστον όχι λιγότερες από έξι. Το «κλου» στο μυστικό αυτό είναι να ξυπνάς κάθε μέρα περίπου την ίδια ώρα. Που εδώ έρχονται τα κακά νέα.

Το σαββατοκύριακο , πρόσεχε μην σε πλακώνει το πάπλωμα.

Τσουκνίδα

Όλο ακούμε για το πράσινο τσάι, και το τσάι βουνού. Ε λοιπόν, η διαφορά που είδα εγώ στο σώμα μου, όταν άρχισα να πίνω τσουκνίδα, δεν την έχω ξαναδεί με κανένα βότανο.

Πολλές φορές μαζί με το λίπος στην κοιλιά, γίνεται και κατακράτηση υγρών. Αυτά τα υγρά θα φύγουν από την πρώτη κιόλας μέρα κατανάλωσης τσουκνίδας. Αυτό ναι, μπορώ να στο ορκιστώ!

Το μυστικό αυτό το μοιράστηκε μαζί μου μία πνευματική γυναίκα, όταν έκανα χρήση κρυσταλλικής κορτιζόνης πριν δύο χρόνια, για ένα πρόβλημα στη μέση.

Ένιωθα απαίσια.  Είχα κοιλιά, μπράτσα και πρησμένα άκρα... Παραπονιόμουνα και γκρίνιαζα. Μου έφτιαξε να δοκιμάσω λίγη τσουκνίδα και μου χάρισε όση ποσότητα είχε στο συρτάρι της.

Από την πρώτη στιγμή, η τσουκνίδα έκανε τη δουλειά της. Άρχισα να ξεπρήζομαι, να στεγνώνω, να  νιώθω πιο ανάλαφρη.

Το μαγικό αυτό βότανο,  βράζεται όπως το τσάι, και έχει γεύση χόρτου.

Από γεύση,  πίνεται... Αλλά είμαι άνθρωπος που δεν μπορεί εύκολα να πιεί αφεψήματα.

Αν θες βάζεις λίγο λεμόνι ή μέλι για να «σπάσει» η γεύση. Να ξέρεις η τσουκνίδα  είναι διουρητική. Φρόντισε να έχεις εύκολη  πρόσβαση σε τουαλέτα. 

Επιστροφή στα Sports and Fitness

close and return