close and return
Fitness and Sports

Πως θα χάσεις το λίπος στο σώμα σου ανάλογα με το που το συσσωρεύεις!

Πως θα χάσεις το λίπος στο σώμα σου ανάλογα με το που το συσσωρεύεις!

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Sports and Fitness on December 28, 2016

Ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές λιπο-αποθήκες και να γιατί ποτέ δεν μπορούμε  και δεν πρέπει ποτέ να βασιστούμε σε δίαιτες άλλων για την απώλεια βάρους και λίπους.  Το κάθε σώμα έχει τόσο τις δικές του ανάγκες όσο και τους δικούς του τρόπους αδυνατίσματος.

Ο τρόπος που παχαίνουμε όσο και αν ακούγεται παράξενο, χωρίζεται σε “ανδροπρεπή” και “θηλυπρεπή” τρόπο και αυτό γιατί τα δύο φύλλα “βάζουν” λίπος σε διαφορετικά σημεία. Αυτό δεν σημαίνει πως ο ανδροπρεπής τρόπος αφορά μόνο σε άνδρες, καθώς υπάρχουν και γυναίκες που παχαίνουν “ανδροπρεπώς”΄όπως και άνδρες που παχαίνουν με γυναικείο τρόπο.

Πάμε όμως να δούμε τι μαρτυρά για τις κακές μας συνήθεις το μέρος που αποθηκεύουμε το λίπος, αλλά και τι πρέπει να κάνουμε για να αδυνατίσουμε αναλόγως με τον πως παχαίνουμε.

Λίπος στο άνω μέρος του κορμού (ανδροπρεπής)

Το λίπος συγκεντρώνεται από χαμηλά την κοιλιά μέχρι και τον λαιμό. Αυτός ο τρόπος λιπο-αποθήκης συναντάται κυρίως σε άνδρες  και δηλώνει κακή διατροφή και καθιστική ζωή. Οι γυναίκες με αυτές τις λιπο-αποθήκες πίνουν αρκετό αλκοόλ και καταναλώνουν ζάχαρη. Συνίσταται και σε άνδρες και γυναίκες, αλλαγή σε διατροφικές συνήθειες και καθημερινή άσκηση τουλάχιστον 30 λεπτών.

Λίπος γύρω από το στομάχι ( ανδροπρεπής)

Το πάχος σε αυτή την περιοχή δηλώνει αυξημένο άγχος, ενδεχομένως καταθλιπτικές τάσεις, και καθιστική ζωή. Ο συνδυασμός άσκηση και διατροφής με μειωμένα λιπαρά, θα μπορούσε να αποφέρει αλλαγές στο σώμα.

Λίπος στο κάτω μέρος του σώματος. ( θηλυπρεπής)

Το λίπος συσσωρεύεται κυρίως στην περιφέρεια, στους γλουτούς και φτάνει μέχρι τα γόνατα Αφορά κυρίως σε γυναίκες, αλλά και άνδρες με θηλυπρεπή σώματα. Είναι μία δύσκολη περιοχή καθώς πρόκειται για υποδόριο λίπος. Άνθρωποι με τέτοιου είδους λιπο-αποθήκες πρέπει να προσέχουν μονίμως τη διατροφή τους, βάζουν βάρος εύκολα ενώ επιβάλλεται η εντατική γυμναστική για να διατηρούν το ποσοστό του λίπους χαμηλά.

Λίπος στο στομάχι ( κοινός)

Είτε σε άνδρες είτε σε γυναίκες, ο τρόπος αυτός λιπο-αποθήκευσης, δηλώνει αλκοόλ και ζάχαρη. Καλό θα ήταν να κόψετε τις κακές συνήθειες και να υιοθετήσετε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Περιφέρεια, στομάχι και πλάτη (κοινός)

Αν πέρα από το στομάχι και την κοιλιά, έχετε λίπος και στην πλάτη, τα λεγόμενα παχάκια πάνω τους γλουτιαίους, τότε μάλλον δεν γυμνάζεστε καθόλου και το λίπος έχει καθίσει όπου βρει. Αρχίστε να κινείστε γιατί τέτοιου είδους λιπο-αποθήκες προμηνύουν καρδιοπάθειες.

Κάτω μέρος του σώματος που πάει μέχρι και τις γάμπες. ( θηλυπρεπής)

Ο τρόπος αυτός λιπο-απθήκευσης αφορά κυρίως σε γυναίκες και ειδικά έγκυες ή γυναίκες που πάσχουν από θυροειδή . Πρόκειται περισσότερο για κατακράτηση υγρών και μετά για συσσωρευμένο λίπος. Κάθε μορφής άσκηση που βοηθά στην απώλεια  υγρών, είναι ωφέλιμη

close and return

Επιστροφή στην Κατηγορία Fitness and Sports