close and return
Τι δίαιτα να κάνω;

Τι δίαιτα να κάνω;

Τι δίαιτα να κάνω;

από την Από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Sports and Fitness on April 11, 2016

Να μία ερώτηση που μου στέλνουν συχνά κορίτσια και γυναίκες όλων των ηλικιών, και που όταν τη διαβάζω στεναχωριέμαι. Όπως επίσης στεναχωριέμαι, όταν ξέρω μέσα μου, πως τα κορίτσια και οι γυναίκες αυτές, όταν θα διαβάσουν στο γνωστό περιοδικό ή ακόμα και στην τριτοκλασσάτη φυλλάδα τη δίαιτα εξπρές που έκανε η τάδε και η δείνα πετυχαίνοντας να χάσει 15 κιλά σε δύο εβδομάδες, θα σπεύσει να την κάνει.

Είναι απλά τραγικό

Θυμώνω πολύ και με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, (μέρος των οποίων αποτελώ επαγγελματικά και εγώ) που διαμορφώνουν πρότυπα, γεννούν προσδοκίες , και επιβάλουν μέσω της εικόνας , ΤΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ , διαστάσεις, κιλά και τρόπους για το «ποθητό αποτέλεσμα»,αλλά θυμώνω και με τις γυναίκες που θα βάλουν τον εαυτό τους σε μία επίπονη διαδικασία, τόσο σωματική όσο και ψυχολογική για να προσπαθήσουν να κάνουν τον εαυτό τους κάτι που δεν είναι και δεν μπορεί να γίνει.

Δεν υπάρχουν δίαιτες

Όλα αυτά τα τρίκ, τα κόλπα , οι δίαιτες εξπρές που βοήθησαν την διάσημη ηθοποιό να χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης, ή να αδυνατίσει για να μπει στην τουαλέτα των Όσκαρ, είναι απλά παραμύθια. Δεν υπάρχουν ροφήματα, χάπια, χυμοί, λαχανόσουπες , χημικές αντιδράσεις και δράσεις που να οδηγούν σε ασφαλή, μόνιμη και πετυχημένη απώλεια βάρους. Δεν υπάρχει τρόπος να βλετιώσεις τα κιλά και την εικόνα σου, χωρίς να ιδρώσεις , χωρίς να προσπαθήσεις και χωρίς να κάνεις υπομονή.

Αν δεν έχεις γεννηθεί Ζιζέλ, Ιρίνα, Σίντι , Λίντα , δεν πρόκειται να γίνεις έτσι, χωρίς να κοπιάσεις. Το πιθανότερο είναι να μην γίνεις έτσι, ούτε αν κοπιάσεις. Έχεις γεννηθεί όμως Μαρία, Χρύσα, Ελένη, Κική, Κατερίνα, Φρόσω, Ευαγγελία, Μάνια, και είμαι σίγουρη πως μπορείς να γίνεις η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου.

Και αυτό θα το κάνεις μέσα από έναν ουσιαστικό τρόπο ζωής. Μέσα από μία καλή , ισορροπημένη διατροφή με πολλά συχνά γεύματα, πλήρη, σε όλα τα επίπεδα και όλα τα απαραίτητα συστατικά, και μέσα από την τακτική άσκηση. Υπάρχουν άπειρες μορφές άσκησης για όλα τα γούστα και όλες τις δυνατότητες, αθλήματα και σπορ που μπορούν να σου χαρίσουν ευεξία , χαρά, υγεία, ελευθερία και σίγουρα βελτίωση στο αισθητικό αποτέλεσμα της εικόνας σου.

Το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνεις είναι να αποδεχτείς τον εαυτό σου. Όχι απαραίτητα όπως είναι, γιατί αυτό που είναι μπορεί να μην είναι καλό για την υγεία σου, αλλά πρέπει να αποδεχτείς το «μέχρι που μπορεί να φτάσει». Και να δουλέψεις γι αυτό. Να το θέλεις γιατί θα σημαίνει υγεία, άνεση , ευκολία, απόλαυση, για σένα και την καθημερινότητα σου. Για τη σχέση σου με σένα πρώτα απ όλα και για τη σχέση σου με τους άλλους.

Αμέσως μετά πρέπει να αναλάβεις δράση στο θέμα της διατροφής. Μάθε , ρώτα, διάβασε και ενημερώσου, για το τι κάνει καλό, τι χρειάζεται ο οργανισμός για να είναι υγιής και πάρε αποφάσεις. Άλλαξε συνήθεις, αρχικά περιόρισε από το διατροφολόγιο σου ό,τι είναι βλαβερό, και θα δεις ότι όσο τρέφεσαι σωστά, τόσο θα νιώθεις μέσα σου καθαρός, υγιής, δυνατός, με ενέργεια . Και όσο νιώθεις έτσι, τόσο πιο εύκολο θα σου είναι να μην συμπεριλαμβάνεις στις διατροφικές σου συνήθειες, όλα εκείνα τα λιπαρά, τηγανιτά και μη απαραίτητα που σε «βάραιναν» κυριολεκτικά και μεταφορικά στο παρελθόν.

Στο σημείο αυτό πρόσθεσε την άσκηση. Σε όποια της μορφή. Μην πέσεις με τα μούτρα. Δοκίμασε τι σου αρέσει. Πάρε το χρόνο σου. Λίγο κάθε φορά. Και θα δεις. Θα σου αρέσει. Και θα θες και περισσότερο. Όπως θα σου αρέσει η διαφορά στην εικόνα σου, που θα γίνεται εμφανής μέρα με τη μέρα. Και θα είναι δική σου κατάκτηση. Θα είναι το αποτέλεσμα μίας δικής σου προσωπικής προσπάθειας, σε συνεργασία με την υπομονή και το πείσμα σου. Και αυτό να ξέρεις θα κρατήσει. Γιατί θα είναι ειλικρινές, αυθεντικό και «δικό» σου.

Μείνε συντονισμένη εδώ. Αν δεν ξέρεις πως να μπεις σε πρόγραμμα, δεν γνωρίζεις απαντήσεις σε απορίες και θες να αποκτήσεις επιλογές, μέρα με τη μέρα, θα παίρνεις πληροφορίες και οδηγίες για να χαράξεις μόνη τον δικό σου δρόμο.

Επιστροφή στα Sports and Fitness

close and return