close and return
Fitness and Sports

 Πως δεν θα πάρετε βάρος στις γιορτές

 Πως δεν θα πάρετε βάρος στις γιορτές

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Sports and Fitness on December 20, 2016

Έχουμε μπει στην τελική ευθεία των γιορτών.  Που σημαίνει επιπλέον φαγητό!

Παραμονές, ανήμερα, κάτι φώτα, κάτι καλέσματα να τα κιλά!

Να ξέρεις πάντως πως υπάρχει τρόπος να περάσεις αυτές τις άγιες μέρες χωρίς απαραίτητα να βάλεις βάρος!

Δεν θα σου πω να μην φας γιατί το καλό φαγητό και η απόλαυση του είναι μέρος των γιορτών...

Δεν θα σου πω να λιώσεις στη γυμναστική γιατί δεν είμαι υπέρ της αυτοτιμωρίας.

Αν όμως με ακούσεις στα παρακάτω, δε θα χάσεις. Σίγουρα δε θα χάσεις κιλά αλλά δεν θα πάρεις κιόλας.

Ζυγίσου !

Αν και δεν είμαι καθόλου υπέρ του ζυγίσματος για πολλούς λόγους που κατά καιρούς τους έχουμε πει, οι γιορτές είναι από τις λίγες φορές που η τρομοκρατία της ζυγαριάς πιάνει τόπο. Σε βοηθάει να δεις ακόμα και το φούσκωμα, κάτι που σε κάνει αυτομάτως να θέλεις να κόψεις ταχύτητα. Αν ανεβαίνεις δύο φορές την εβδομάδα στη ζυγαριά για όσο κρατήσει η γιορτινή περίοδος, τότε   θα έχεις μία εικόνα του πως να χαρτογραφήσεις τα όρια σου.

Γυμνάσου το πρωί

Βρες τρόπο να κάνεις την προπόνηση σου τις πρωινές ώρες. Θα νιώσεις πιο ανάλαφρος αν έχεις φάει πολύ το περασμένο βράδυ, ενώ θα νιώσεις καλύτερα αν κληθείς να φας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Πρώτον γιατί θα έχεις κάνει καύσεις από το πρωί, και δεύτερον, η πρωινή γυμναστική, σε κάνει πιο εγκρατή στο φαγητό! Αυτό είναι μυστικό να ξέρεις. Όσο πιο αργά γυμνάζεσαι, τόσες περισσότερες θερμίδες έχεις πιθανότητες να φας.

Γίνε επιλεκτικός

Δεν είναι ανάγκη να φας ό,τι έχει πάνω ο μπουφές, ούτε να φορτώσεις  το πιάτο σου σαν παιδάκι σε πάρτι. Ρίξε πρώτα μία ματιά, και μετά κάνε την επιλογή σου, διαλέγοντας αυτά που πραγματικά θες να φας! Δεν ταιριάζει η μπόμπα, με το σούσι και μπιφτέκι... Ούτε οι πατάτες με τα μακαρόνια και το ριζότο. Σίγουρα κάτι θα θες λιγότερο και κάτι θα θες περισσότερο.

Πες και κάνα «όχι»

Με την ίδια λογική της προηγούμενης παραγράφου, δεν είναι ανάγκη να δέχεσαι να φας όλα τα κεράσματα που περνούν από μπροστά σου. Η εγκράτεια δεν είναι καταπίεση. Είναι ...αυτογνωσία στο φαγητό!

Μην μένετε νηστικοί!

Επειδή ξέρετε ότι το βραδινό σας γεύμα θα είναι προκλητικό και δύσκολα θα αντισταθείτε, δεν σημαίνει πως θα μείνετε νηστικοί όλη την υπόλοιπη μέρα. Αν το κάνετε θα φάτε λαίμαργα, δεν το το ευχαριστηθείτε και σίγουρα θα μειώσετε τον μεταβολισμό σας.

Στα γλυκά ακολουθήστε τη μέθοδο των  τριών! 

Τρία είναι τα βήματα για να φάτε γλυκό χωρίς τύψεις.

Ένα: Τρώτε την πρώτη κουταλιά και νιώθετε απόλαυση.

Δύο: Τρώτε μία δεύτερη για να επαναλάβετε την απόλαυση.

Τρία: Τρώτε και μία τελευταία λέγοντας « ΦΤΑΝΕΙ»

Αποφύγετε τα αποφάγια για πρωινό

Ξέρω ότι είναι ό,τι καλύτερο. Παγωμένο φαγητό σε τάπερ, από το προηγούμενο βράδυ. Αφού όμως τα φάγατε φρέσκα, τα φάγατε λίγες ώρες πριν, γιατί να το ξανακάνετε... Δεν είναι γουρουνιά; Αυτό το tip να ξέρετε βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στο φιλότιμο σας!

Λίιιγο παραπάνω άσκηση

Αλλά όταν λέω λίγο εννοώ κάνα 15λεπτάκι στο πρόγραμμα που κάνεις ήδη!  Αυτά τα λίγα λεπτά θα σου δώσουν το άνοιγμα σε κάποιες παραπάνω θερμίδες που θα μπορέσεις να φας άφοβα!


Επιστροφή στην Κατηγορία Fitness and Sports