close and return
Τσιμπολογήματα

Τσιμπολογήματα... Τι γίνεται λάθος;

Τσιμπολογήματα... Τι γίνεται λάθος;

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Fitness and Sports on September 15, 2016

Κάνεις διατροφή και όμως παχαίνεις. Τι γίνεται λάθος; Αν δεν έχεις κάποιο παθολογικό πρόβλημα που να δικαιολογεί την αδυναμία σου να χάσεις βάρος ενώ προσέχεις τι τρως, τότε μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσεις το ...κατά πόσο πραγματικά προσέχεις. Γιατί όλοι μας, έχουμε μία γενική εικόνα της συμπεριφοράς μας απέναντι στα γεύματα, χωρίς ωστόσο να δίνουμε σημασία στις λεπτομέρειες. Τσιμπήσαμε ένα σοκολατάκι αλλά « έλα μωρέ ήταν μικρό και δεν πιάνεται»... Ήπιαμε ένα αναψυκτικό αλλά « σιγά, τι ζημιά να μου κάνει μία φορά στο τόσο;»... Και κάπως έτσι μαζεύονται οι θερμίδες, και κάπως έτσι να που τελικά δεν προσέχουμε όσο νομίζουμε ότι προσέχουμε αυτά που τρώμε.

Οι αριθμοί μιλάνε, και όταν τους βλέπουμε και μπροστά μας, μιλάνε ακόμα περισσότερο. Σου έχω κάνει μία λίστα, με εικόνες και αριθμούς, ώστε την επόμενη φορά που θα κάνεις μία κατά τη γνώμη σου αμελητέα παρασπονδία, να ξέρεις πάνω κάτω πόσο θα σου κοστίσει στην προσπάθεια σου να είσαι fit ....

wrong diet wrong fit
Κλασικό κουτάκι αναψυκτικού: Θερμίδες :138. Χρειάζεται 26 λεπτά περπάτημα, ή 13 λεπτά τρέξιμο για να το «κάψεις».

wrong diet wrong fit
Σοκολάτα 50 γραμμαρίων: Θερμίδες: 229. Χρειάζεται 42 λεπτά περπάτημα ή 22 λεπτά τρέξιμο για να το «κάψεις»

wrong diet wrong fit
Σάντουιτς με κοτόπουλο και μία φέτα μπέικον: Θερμίδες : 445. Χρειάζεται 1 ώρα και 22 λεπτά για να το κάψεις, ή 42 λεπτά τρέξιμο για να το «κάψεις»

wrong diet wrong fit
Δύο κομμάτια μεγάλης πίτσας: Θερμίδες : 449. Χρειάζεται 1 ώρα και 23 λεπτά περπάτημα ή 43 λεπτά τρέξιμο για να το «κάψεις».

wrong diet wrong fit
Καπουτσίνο καφές, γλυκός: θερμίδες 290. Χρειάζεται 53 λεπτά περπάτημα ή 28 λεπτά τρέξιμο για να το «κάψεις».

wrong diet wrong fit
Φιστίκια αράπικα, χωρίς αλάτι, 50 γρ: Θερμίδες: 296. Χρειάζεται 54 λεπτά περπάτημα ή 28 λεπτά τρέξιμο για να τα «κάψεις».

wrong diet wrong fit
Ένα μπολ δημητριακά: Θερμίδες: 172. Χρειάζεται 31 λεπτά περπάτημα ή 16 λεπτά τρέξιμο για να τα «κάψεις».

close and return

Επιστροφή στην Κατηγορία Fitness and Sports