close and return
H καλύτερη γυμναστική για το... μυαλό!

H καλύτερη γυμναστική για το... μυαλό!

H καλύτερη γυμναστική για το... μυαλό!

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Food and Ecology on May 31, 2016

Όταν κάνουμε γυμναστική οι περισσότεροι εστιάζουμε σε σημεία που πιστεύουμε  ότι έχουμε πιο πολύ ανάγκη για άσκηση, ή θέλουμε να δυναμώσουμε και να τονώσουμε μέσω της άθλησης.

Λίγοι όμως είναι εκείνοι που γνωρίζουν πως και ο εγκέφαλος  έχει δικαίωμα στην άσκηση, από την οποία μάλιστα μπορεί να κερδίσει και πολλά οφέλη.

Μεγαλώνοντας, όπως το σώμα μας τείνει να χάνει όγκο, μέσω της ατονίας στη μυϊκή μάζα, έτσι, και ο εγκέφαλος όσο και αν ακούγεται περίεργο, επίσης « μπαίνει» . Λίγο πολύ κάθε μορφής άσκηση μπορεί να έχει τα αποτελέσματα της, πέραν από το σώμα και στο μυαλό μας, παρακάτω όμως θα δείτε, ποια γυμναστική ενδείκνυται περισσότερο και για την εκγύμναση του εγκεφάλου.

Περπάτημα

Έρευνες έχουν οδηγήσει στο συμπέρασμα ,πως η αερόβια άσκηση, όπως το περπάτημα, το κολύμπι και το τρέξιμο, μπορούν να διογκώσουν τους νευρώνες του εγκεφάλου, διατηρώντας τους υγιείς ειδικά στα πιο κρίσιμα σημεία του συστήματος όμως, όπως ο ιππόκαμπος. Αυτό βοηθάει πολύ στη μνήμη, την αντίληψη  και  τα αντανακλαστικά . Η αερόβια άσκηση, όποια μορφή και αν επιλέξετε, θα πρέπει να «κλέβει» λίγο από τον χρόνο σας, 3 φορές την εβδομάδα, ενώ σε καθημερινή βάση, βάλτε στόχο τα 10.000. Μην μπείτε στον κόπο να τα μετράτε, υπάρχει το  pollar , γι αυτό.

Χορός

Οι λάτιν χοροί,  όπως η σάλσα, η μπατσάτα , το μάμπο, αλλά και κάθε μορφή αερόβιας άσκησης που περιέχει μέσα χορογραφία, βλέπε αερόμπικς, ζούμπα και στεπ, είναι οι πλέον ιδανικές ασκήσεις για να διατηρήσεις σε φόρμα, σώμα και μυαλό.

Το γεγονός ότι πρέπει να θυμάσαι τα βήματα, να τα συνδυάζεις αλλά να είσαι έτοιμος τόσο να προσαρμοστείς σε νέες κινήσεις, όσο και να της εντάξεις σε μία ήδη συγκεκριμένη διαδοχή βημάτων και κινήσεων, λειτουργεί ως μία πραγματική εξάσκηση του εγκεφάλου και των βασικών λειτουργιών του. Δεν είναι τυχαίο πως οι γιατροί πλέον προτείνουν σε ανθρώπους τρίτης ηλικίας, που παρουσιάζουν αρχικό στάδιο άνοιας, το χορό . Μελέτες, έχουν δείξει πως ο χορός μπορεί να καθυστερήσει την εξέλιξη της νόσου, ή ακόμα και να την καθυστερήσει.

Ασκήσεις με βάρη

Τα βάρη έχουν λίγο πολύ τα ίδια οφέλη με τα οφέλη που παρουσιάζει και ο χορός, καθώς έχει αποδειχθεί επιστημονικά πως τέτοια μορφής προπόνηση μπορεί να καθυστερήσει την εξέλιξη νόσων που σχετίζονται με το νευρικό σύστημα όπως το Αλσχάιμερ, ενώ ασθενείς με άνοια ή ατροπία, επίσης παρουσίασαν βελτίωση εντάσσοντας ασκήσεις με βάρη στο πρόγραμμα τους, δύο με τρις φορές την εβδομάδα.

Επιστροφή στα Sports and Fitness

close and return