close and return
Fitness and Sports

Πως ξαναβρίσκω τη φόρμα μου μετά τις διακοπές

Πως ξαναβρίσκω τη φόρμα μου μετά τις διακοπές;

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Fitness and Sports on January 10, 2017

Δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να μην έφαγε λίγο παραπάνω αυτές τις μέρες. Ακόμα και εγώ που δεν καταναλώνω κρέας στα γεύματα μου, αφέθηκα και έκανα τις παρασπονδίες μου, με ζυμαρικά, γλυκά και αλμυρές “γουρουνιές” κάνοντας ακόμα πιο ευχάριστες τις διακοπές μου.

Τώρα που τα Χριστούγεννα πλέον πέρασαν, και δεν υπάρχουν καλέσματα, αργίες και τραπεζώματα, δεν υπάρχουν πια δικαιολογίες. Πρέπει να μπω και πάλι σε πρόγραμμα. Κάτι που για μένα είναι εύκολο και απλό. Αν εσύ νομίζεις πως δυσκολεύεσαι, διάβασε τι κάνω, και προσπάθησε να βρεις το δικό σου τρόπο για να επιστρέψεις στη φόρμα σου.

Δεν μαστιγώνω τον εαυτό μου

Μία απόλαυση για να είναι πραγματική  απόλαυση πρέπει να την ζεις χωρίς τύψεις. Και οι τύψεις είναι κάτι που αποφεύγω. Τρώω συνειδητά, γνωρίζοντας πως θα βάλω μέτρο στην “ελευθερία” των διακοπών αμέσως μόλις αυτές περάσουν. Και δεν θα επιτρέψω ποτέ στον εαυτό μου να πει “ γαμώτο γιατί το έφαγα αυτό τότε;”

Μπαίνω στο πρόγραμμα

Ξυπνάω και μπαίνω σε πρόγραμμα. Τόσο απλά. Κάνω και πάλι το ίδιο διατροφικό πρόγραμμα που έκανα και πριν τις γιορτές, με πολλά μικρά γεύματα, ισορροπημένα και ολοκληρωμένα. Ταυτόχρονα μπαίνω πάλι στο πρόγραμμα της γυμναστικής μου, αυξάνοντας λίγο περισσότερο την αερόβια άσκηση. Αυτό σημαίνει πως προσθέτω 20 λεπτά με μισή ώρα περισσότερο αερόβιο στο κανονικό μου πρόγραμμα, με στόχο να κάψω λίγες περισσότερες θερμίδες.

Κόβω μαχαίρι αλκοόλ και ζάχαρη

Για τουλάχιστον δύο εβδομάδες ζάχαρη και αλκοόλ δεν έρχονται σε επαφή μαζί μου. Νομίζω πως είναι ένα εύλογο διάστημα αποχής που  δεν θα μου δημιουργήσει  αίσθημα στέρησης καθώς τις προηγούμενες μέρες τα απήλαυσα και με το παραπάνω.

12άωρη νηστεία

Για επίσης δύο εβδομάδες προσπαθώ να παραμένω νηστική για 12 ώρες συνεχώς. Μην πάει όμως το μυαλό σας στο κακό, ότι βασανίζω τον εαυτό μου ή του κάνω κακό. Κάθε άλλο, απλά τον βοηθάω να κάνει καλύτερα καύσεις. 12άωρη νηστεία σημαίνει πως φροντίζω να έχω ολοκληρώσει όλα μου τα γεύματα μέχρι τις 21:00 και να μην φάω τίποτα μέχρι το άλλο πρωί, στις 09:00. Μέσα από τα γεύματα της ημέρας έχω πάρει όλα τα συστατικά που χρειάζομαι, ενώ αφήνω τον μεταβολισμό μου κατά τη διάρκεια της νύχτας να κάνει τις καύσεις του χωρίς επιβαρύνσεις.

Δεν ζυγίζομαι

Ούτως ή άλλως δεν ζυγίζομαι. Η ζυγαριά είναι κάτι που δεν υπάρχει στο σπίτι μου. Συνήθως έχω εικόνα για το σώμα μου και τη σύσταση του κάνοντας μία φορά το μήνα λιπομέτρηση με τη βοήθεια ειδικού. Ε, μετά τις γιορτές για 15 μέρες φροντίζω να μην κάνω τη μέτρηση αυτή. Έτσι, ακόμα και αν έχω βάλει λίγα γραμμάρια έως κάποια κιλά, να έχω τη δυνατότητα να τα “παλέψω” με πειθαρχεία πριν πάω να μετρηθώ ώστε να δω τι  έχει “κάτσει” από τις ατασθαλίες των προηγούμενων ημερών.

close and return

Επιστροφή στην Κατηγορία Fitness and Sports