close and return
eleonora meleti food and ecology

Τα πιο έξυπνα και γρήγορα σνακ, με λιγότερο από 100 θερμίδες

Τα πιο έξυπνα και γρήγορα σνακ, με λιγότερο από 100 θερμίδες

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Food and Ecology on July 26, 2016

Μην υποτιμάτε τα σνάκ! Αντιθέτως να τα τιμάτε και μάλιστα δεόντως! Μπορούν να σας κόψουν την πείνα, να σας χαρίσουν απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία, χωρίς να σας παχύνουν, αρκεί να προσέξετε να μην τα μετατρέψετε από σνακ σε γεύμα.

Εδώ έρχονται οι θερμίδες. Όσο τις κρατάτε κοντά στις 100 το σνακ παραμένει σνακ, και σεις έχετε κάνει τη δουλειά σας χωρίς τύψεις.

Τυρί τύπου κότατζ, με πεπόνι 

Το συγκεκριμένο τυρί είναι ωραιότατη πηγή πρωτεΐνης, έχει χαμηλά λιπαρά και σε συνδυασμό με φρούτα, ( πράσινο μήλο ή πεπόνι μιας και είναι της εποχής) αποτελεί τέλειο σνακ, ειδικά για τις καλοκαιρινές μέρες. Μία φέτα πεπόνι και δύο κουταλιές τυρί, σας χαρίζουν κοντά στις 100 θερμίδες και 0,7 γρ λίπος.

Κράκερς με τυρί

Από τα πιο συνηθισμένα σνακ. Αν τα κράκερς είναι ολικής άλεσης, οι φυτικές ίνες τους θα σας προκαλέσουν κορεσμό, άρα δεν θα πεινάτε ανάμεσα στα γεύματα, ενώ το τυρί θα σας δώσει πρωτεΐνη και κάλλιο. Για να μείνετε κοντά στις 100 θερμίδες φροντίστε το τυρί σας να είναι χαμηλών λιπαρών και να μην φάτε περισσότερες από δύο λεπτές φέτες.

Ποπ κορν

Ιδανικό σνακ για την τηλεόραση, το καταλληλότερο για τις λιγούρες αλμυρού και αρκετά υγιεινό αν το φτιάξετε εσείς στο σπίτι.  Όσο και αν δεν το πιστεύεις, έξι μικρά φλυτζανάκια ποπ κορν, έχουν γύρω στις 100 θερμίδες, αρκεί βέβαια να τα φτιάξετε με λάδι, και όχι με βούτυρο για να παραμείνουν χαμηλά και τα λιπαρά, εκτός από τις θερμίδες.

15 αμύγδαλα

Οι ξηροί καρποί πέρα από το ότι προσφέρουν τα απαραίτητα  Ω3 λιπαρά οξέα, είναι καλή πηγή πρωτεΐνης και φυτικών ινών. Τα 15 αμύγδαλα θα σας χορτάσουν και θα σας προσφέρουν μόλις 100 θερμίδες, αν τα καταναλώσετε ωμά και ανάλατα. Προσοχή όμως γιατί το κακό με τους ξηρούς καρπούς είναι ότι θέλουν πειθαρχία καθώς δύσκολα σταματάς στους 15 , αν ξεκινήσεις με όρεξη. Επίσης, αν θες καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών τους, καλύτερα καταναλώστε τους μισούς, με ένα πράσινο μήλο. Πλήρες σνακ, λίγες θερμίδες , γρήγορο και εύκολο.

Ψητά μήλα

Το μήλο είναι για άλλους λατρεμένο φρούτο για άλλους βαρετό. Το να το φάτε όμως ψητό, έρχεται να κάνει τη διαφορά. Σου δίνει έντονη την αίσθηση του γλυκού, ειδικά αν του βάλεις από πάνω λίγη κανελίτσα και λίγο μελάκι, ενώ οι θερμίδες του δεν φτάνουν τις 100. Βέβαια αν δεν είστε με τον θερμιδομετρητή στο χέρι, αν προσθέσετε και λίγα καρύδια, μαζί με μία μικρή μπάλα παγωτό, έχετε ένα υπέροχο δροσερό γλυκό και χωρίς να παχαίνει, όπως τα «φορτωμένα».

Πράσινο μήλο με φιστικοβούτυρο

Να το και πάλι το μήλο! Πράσινο αυτή τη φορά, και συνοδευόμενο με αγαπημένο φιστικοβούτυρο, από τα ανάλατα όμως. Νόστιμο σνακ, θρεπτικό, αρκεί να μην ξεπεράσετε τις δύο κουταλιές φιστικοβούτυρου.

Γιαούρτι με ηλιόσπορους

Το γιαούρτι είναι νόστιμο ελληνικό προϊόν. Για να σας κάνει να νιώσετε χορτάτοι, προσθέστε μέσα και δύο κουταλιές ηλιόσπορους. Είναι πλούσιοι σε ίνες, και οι θερμίδες του δεν ξεπερνούν τις 25. Για να κάνετε το σνακ σας ιδανικό , επιλέξτε το γιαούρτι σας να έχει 2% λιπαρά.

Ασπράδια με μισή πατάτα

Ο ιδανικός συνδυασμός πρωτεΐνης και υδατάνθρακα. Τέλειο σνακ, και με σχεδόν καθόλου λιπαρά. Μπορείτε να φάτε τα ασπράδια από 4 αυγά, και μισή πατάτα, είτε ψητή είτε βραστή. Το καλό και ταυτόχρονα κακό με τα ασπράδια είναι ότι σε χορταίνουν, δημιουργώντας πολλές φορές και αίσθηση «αηδίας» αν φάτε περισσότερα από 4 αυγά.

close and return