close and return
Όχι πια σάντουιτς στο σχολείο!  Έξυπνα εναλλακτικά σνακ για παιδιά

Όχι πια σάντουιτς στο σχολείο! Έξυπνα εναλλακτικά σνακ για παιδιά

Όχι πια σάντουιτς στο σχολείο! Έξυπνα εναλλακτικά σνακ για παιδιά

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Food and Ecology on September 14, 2016

Η σχολική χρονιά άρχισε και κάθε μικρός κατεργάρης στον πάγκο του! Σε εκείνον τον πάγκο που κατά τη διάρκεια του διαλείμματος θα κληθεί να αποκαλύψει το φαγητό που φέρνει από το σπίτι.

Μη νομίζετε πως τα παιδιά δεν βαριούνται τις γεύσεις. Υποθέτω όσες είστε μανούλες θα το γνωρίζετε καλύτερα από εμένα. Εγώ απλώς μιλώ εκ πείρας, γιατί όταν ήμουν παιδί, το καλοκαίρι δεν έβαζα σάντουιτς και τυρόπιτα στο στόμα μου από τα πολλά που είχα καταναλώσει κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Αντε και κουλούρι Θεσσαλονίκης.

Επίσης, να θυμάστε πως ακόμα και τα σχολικά σνακ μπορούν να είναι υγιεινά και προσεγμένα, καθώς αποτελούν βασικό στοιχείο στο ημερήσιο πρόγραμμα διατροφής των παιδιών μας.

Για όσες θέλετε να ακολουθήσετε και μία πιο εμπνευσμένη οδό όσον αφορά στις γεύσεις των παιδιών σας για το σχολείο, παρακάτω θα βρείτε εύκολα και γρήγορα σνακ για να απολαμβάνουν τα μαθητούδια στο διάλειμμα.

snack eleonora meleti
"Τορτίγια με μπανάνα, μέλι ή φιστικοβούτυρο, καρύδια και κανέλα"

Πέραν του ότι θυμίζει κρέπα, είναι άκρως θρεπτικό. Αν προτιμήσετε τορτίγια ολικής άλεσης, ακόμα καλύτερα. Η μπανάνα είναι αγαπημένο φρούτο για όλα τα παιδιά, και ταιριάζει απόλυτα τόσο με το φιστικοβούτυρο όσο και με το μέλι. Τα καρύδια και η κανέλα εκτός από γεύση θα προσθέσουν και απαραίτητα συστατικά για τον οργανισμό, όπως Ω3 λιπαρά οξέα.

snack eleonora meleti
"Σουβλάκια από ζαμπόν και τυρί"

Εμφανισιακά έχουν πλάκα και θυμίζουν πάρτι, γευστικά είναι αυτό που λέμε «σιγουράκι» καθώς όλα τα παιδιά το λατρεύουν. Εύκολο γρήγορο και εγγυημένο. Κοντά στις γεύσεις του κλασικού σάντουιτς. Μπορείτε να το συνοδεύσετε με αλμυρά μπαστουνάκια μπρέτσελ, που επίσης λατρεύουν τα παιδιά, ή με κράκερ ολικής άλεσης, ή ακόμα και φρυγανισμένο ψωμί του τοστ, αραβικές πιτούλες ή όποια άλλη μορφή υδατάνθρακα επιλέξετε εσείς ή το παιδί σας.

snack eleonora meleti
"Πουρές γλυκοπατάτας με βραστά αυγά και σολομό"

Μην πανικοβάλλεστε δεν θέλει και τόση προετοιμασία. Ο πουρές για να γίνει θέλει τρία λεπτά επιπλέον στο χρόνο που χρειάζεται για να βράσει η πατάτα. Τα αυγά είναι το πιο ασφαλές σνακ ενώ ο σολομός συνδυαστικά με τα άλλα δύο κάνει το γεύμα ολοκληρωμένο και θρεπτικό. Αν σας φαίνεται μπελάς, ο πουρές, μπορείτε να βράσετε απλά τις γλυκοπατάτες και να τις βάλετε έτσι στο πακέτο, αλλά επειδή ξέρω πως το παν για εσάς είναι η υγεία και η γεύση του παιδιού σας, ενημερωτικά σας λέω πως από πρόκειται για ότι καλύτερο διατροφικά.

snack eleonora meleti
"Σπρινγκ ρολς με φύλλο ρυζιού γεμισμένα με λαχανικά και τόνο"

Πριν βιαστείτε να γελάσετε ειρωνικά και να με κοροϊδέψετε ότι δεν έχετε χρόνο για γκουρμέ κουζίνα, απλά αφήστε με να σας πω πως από τη στιγμή που θα ζεστάνετε μέσα σε μία χλιαρή πετσέτα τα φύλλα ρυζιού για να μαλακώσουν, θα σας πάρει ακριβώς πέντε λεπτά για να γεμίσετε τα ρολς σας με φρέσκα ψιλοκομμένα λαχανικά και λίγο τόνο κονσέρβα.

Το φύλλο ρυζιού περιττό να σας πως πόσο θρεπτικό είναι. Με το σνακ αυτό μπορείτε να πείσετε το παιδί σας να φάει λαχανικά που ενδεχομένως αλλιώς τα αποφεύγει ενώ σίγουρα δεν θα βαρεθεί ούτε να το βλέπει ούτε να το τρώει! Τα φύλλα ρυζιού μπορείτε να τα προμηθευτείτε από καταστήματα με είδη ασιατικής κου

close and return

Επιστροφή στην Κατηγορία Διατροφή και Οικολογία