close and return
Πως θα γλιτώσεις τουλάχιστον 500 θερμίδες την ημέρα, χωρίς να κόψεις φαγητό

Πως θα γλιτώσεις τουλάχιστον 500 θερμίδες την ημέρα,
χωρίς να κόψεις φαγητό!

Πως θα γλιτώσεις τουλάχιστον 500 θερμίδες την ημέρα, χωρίς να κόψεις φαγητό...

από την Ελεονώρα Μελέτη — Posted in Food and Ecology on May 13, 2016

Μεταξύ μας τώρα, οι θερμίδες είναι ένα ζητούμενο στην καθημερινότητα μας.  Προκαλούν ένα άγχος, μία αγωνία, ένα καρδιοχτύπι. Τις παίρνεις εύκολα, αλλά άλλο τόσο εύκολα μπορείς και να τις μειώσεις,  αρκεί να το κάνεις έξυπνα και χωρίς να μετράς τις μπουκιές σου.

Σκέτος καφές

Κόψε ζάχαρη και γάλα από τον καφέ , και θα βρεις την υγειά σου. Κάποτε έπινα το καφεδάκι μου, κρύο , με ζάχαρη και σαντιγί! Σήμερα τον πίνω σκέτο και δεν μπορώ να τον ξαναπιώ γλυκό. Δεν βάζω ούτε ζάχαρη ούτε καν γάλα.

Μπορεί να ακούγεται δύσκολο, αλλά όλα είναι μία συνήθεια. Και θες να σου πω και την αλήθεια; Ο σκέτος καφές, είναι απόλαυση! Σε ξυπνάει , σε τονώνει , σε κρατάει. Επιπλέον, να σου θυμίσω πως η ζάχαρη έχει χαρακτηριστεί ως το πιο επικίνδυνο νόμιμο ναρκωτικό ενώ κατηγορείται και για καρκίνο. Όσο για το γάλα, θέλω να πιστεύω πως κάτι έχει πάρει το αυτί σου την είδηση που κυκλοφορεί τελευταία και αναφέρει το   πόσο άχρηστο είναι για τον οργανισμό μας.

Μαγείρευε σπίτι

Όταν τρως έξω, ή παραγγέλνεις delivery  είναι δεδομένο πως θα φας περισσότερο. Μία  οι μερίδες του εστιατορίου που είναι σαφώς πιο «σπάταλες» από την ποσότητα φαγητού που θα μαγειρέψεις μόνος, λί γο και τα «λάδια» που χρησιμοποιούν στα φαγητά πακέτο, τόσο σε ποσότητα όσο και σε ποιότητα, να τες οι  θερμίδες.

Είναι αποδεδειγμένο πως το σπιτικό φαγητό, βοηθάει στο να καταναλώνει κάποιος από 200 έως 450 θερμίδες λιγότερο από όταν τρώει απ ΄έξω!

Άσκηση

 Έχω κόλλημα με την άσκηση και το ξέρεις. Αλλά ένα δίκιο το έχω. Περισσότερη άσκηση, περισσότερες καύσεις. Κανόνας.  Μην πάρεις ασανσέρ, ανέβα κατέβα σκάλες. Σε κοντινές αποστάσεις , πήγαινε με τα πόδια, αν σου αρέσει βάλε στη ζωή σου και το ποδήλατο. Στη χειρότερη περίπτωση, βάλε λίγο αερόβιο στο πρόγραμμα σου. 20 λεπτά περπάτημα, δεν κοστίζει τίποτα ούτε σε χρόνο ούτε σε χρήμα και καίει τουλάχιστον 250 θερμίδες. Εδώ θα σου πω και ένα μυστικό! Αν την άσκηση την κάνεις και πριν το πρωινό, με άδειο στομάχι, έχεις κάψει και θερμίδες bonus! To μυστικό αυτό που το έχει πει ένας από τους καλύτερους διατροφολόγους, και όντως έχει δίκιο. Όταν γυμνάζεσαι με το που σηκώνεσαι από το κρεβάτι, καις κατά μέσο όρο 520 περισσότερες θερμίδες μέσα στη μέρα. Η λιποδιάλυση  επίσης, είναι πολύ πιο αποτελεσματική.

Ύπνος

Ο ύπνος θρέφει τα παιδιά λένε, αλλά οι έρευνες επιμένουν  ότι αδυνατίζει και τους ενήλικες. Ένα γεμάτο 7άωρο ύπνου, βοηθάει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού  και εκείνοι που το συμπληρώνουν χάνουν κατά μέσο όρο 400 θερμίδες περισσότερες απ ΄όσους κοιμούνται από 4 έως 6 ώρες. Οι λίγες ώρες ύπνου επίσης, ρίχνουν το ζάχαρο με αποτέλεσμα να αυξάνουν την όρεξη για γλυκό και την τάση για «τσιμπολόγημα».

Μανιτάρια vs κρέατος

Την άποψη μου για το κρέας, όσοι είστε θαμώνες εδώ την ξέρετε. Έχω να το βάλω στο στόμα μου 2, 5 χρόνια.  Δεν σας λέω να το κόψετε τελείως, αν δεν μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή σας χωρίς αυτό, αλλά αντικαταστήστε το μία στο τόσο, με μανιτάρια.

Εκτός του ότι θα πάρετε περισσότερο πρωτεΐνη με τα μανιτάρια  απ ότι με το κρέας, δεν θα πάρετε τοξίνες αλλά και τρανς λιπαρά. Παράλληλα θα «σώσετε» θερμίδες, αλλά και το άμοιρο το ζωάκι.

Φάε μπροστά σε καθρέφτη

Απίστευτο και όμως αληθινό, αλλά έρευνες που έχουν γίνει έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα πως όταν κάποιος τρώει βλέποντας το είδωλο του στον καθρέφτη, τρώει λιγότερο αλλά και πιο υγιεινά. Αν πάλι τρώτε με συντροφιά, αυτό για τις γυναίκες δεν είναι κακό, ειδικά αν η συντροφιά είναι αντρική καθώς σε αυτή την περίπτωση, η κατανάλωση θερμίδων από τις κυρίες, μειώνεται κατά 144 θερμίδες. Προφανώς γιατί το παίζουν λιτοδίαιτες. Όταν επιστρέψουν σπίτι δεν ξέρω τι γίνεται....

Αφοσιώσου  στο γεύμα σου

Φάτε με την ησυχία σας, καθιστοί, ποτέ όρθιοι, χωρίς να απασχολείστε από τη δουλειά σας, την τηλεόραση , το κινητό σας. Όταν τρώτε στα «πεταχτά» λίγο αργότερα δεν θυμάστε καν το γεύμα σας, με αποτέλεσμα να θέλετε να πάρετε ένα σνακ, ή να επιδίδεστε σε τσιμπολόγημα, κάτι που μεταφράζεται με επιπλέον θερμίδες.

Επιστροφή στην Οικολογία και Διατροφή

close and return